9 Kasım 2013 Cumartesi

2013 TRAVEL TURKEY İZMİR FUARI

       Türkiye’nin turizm alanındaki en önemli buluşmalarından biri olan “Travel Turkey İzmir” fuarında İlçemiz Didim’de stant açarak tanıtım çalışması gerçekleştirdi. Didim Belediyesi, Didim Ticaret Odası, DİTAB ve Didim Turizm Derneği işbirliğiyle gerçekleştirilen tanıtım çalışmalarına Didimli turizmciler ve acente temsilcileri de katıldı. Türkiye Seyahat Acentaları Birliği-TÜRSAB, Uluslararası fuar organizatörü Hannover Fairs Turkey ve İZFAŞ ortaklığıyla 7. kez 05-08 Aralık 2013 tarihleri arasında İzmir Uluslararası Fuar Alanında başlayan “Travel Turkey İzmir” fuarına İlçemiz Didim’de ilk kez stant açtı. Didim Belediyesince
kiralanan stanttaki tanıtım çalışmalarına Didim Ticaret Odası, DİTAB ve Didim Turizm Derneği de katılırken Didimli turizmciler ve acente temsilcileri tanıtım çalışmalarında yerini aldı. Fuara Didim Belediye Başkanı Mümin Kamacı, Didim Ticaret Odası Yönetim Kurulu Başkanı Şaban Üstündağ, DİTAB Başkanı Salih Bankoğlu, Didim Ticaret Odası Yönetim Kurulu Üyesi Lütfü Karaaslan, Meclis Üyeleri Ali
Hikmet Atilla, Veysel Ece, Meslek Komitesi Üyeleri Şenol Gökçe ve Canan Usta ile turizmciler katıldı. Fuarda Didim heyeti, Türkiye’nin ve değişik ülkelerle bölgelerin turizm zenginliklerini, farklı destinasyonlarını yerli ve yabancı turizm yatırımcılarını, acenteleri ziyaret ederek bilgiler edinme ve görüşmeler yapma fırsatı yakaladı.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder