8 Kasım 2013 Cuma

2013 LONDRA WTM TURİZM FUARI

Didim Turizm Altyapı Hizmet Birliği’nin 2013 yılı yurtdışı fuar organizasyonlarından sonuncusu olan Londra WTM Turizm fuarına katılım sağlandı. 04 – 07 Kasım 2013 tarihlerinde İngiltere’nin başkenti Londra’da yapılan World Travel Market Turizm Fuarına DİTAB 4. Kez katıldı. Türkiye standından Didim’e tahsis edilen özel bir yerde ziyaretçilere İngilizce Didim broşürü, otel rehberi, kitap ayracı, Didim amblemli kalem – çanta ve İngilizce tanıtım CD’si dağıtıldı. Didim standında turizmci Tayyar CENGİZ, İzzet DÖNMEZ ve Deniz ASLANALP görev aldılar. Ağırlıklı olarak profesyonellerin katıldığı bu fuarda Didim’in ayrıntılı olarak tanıtımı yapıldı ve Didim’e İngiltere’den daha fazla turist gelmesi için tur operatörleri, acenteler ve turizm sektörü temsilcileriyle önemli görüşmeler yapıldı. Bu fuarın gerçekleşmesine katkı veren Sayın Tayyar Cengiz, İzzet Dönmez ve Deniz Aslanalp’e teşekkür ediyoruz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder