17 Nisan 2013 Çarşamba

TURİZM HAFTASININ AÇILIŞI KOKTEYLLE YAPILDI


15–22 Nisan tarihleri arasında kutlanan Turizm Haftası İlçemiz Didim’de bu yıl Akbük’te start aldı. Akbük Patio Beach Club’da saat 19:00′da verilen kokteyle; Didim Kaymakamı Ersin Emiroğlu ve eşi, Didim Belediye Başkanı Mümin Kamacı ve eşi, Akbük Belediye Başkanı Mehmet Erçin Sandalcı, Didim C.Başsavcısı Sacit Akdağ ve Eşi, İl Genel Meclis Üyeleri Hasan Yavuz, M. Cahit Kaya ve eşi, Didim İlçe Emniyet Müdürü Sinan Ergen ve eşi, Garnizon Komutanı Binbaşı M. Alper Kösoğlu ve eşi, İlçe Jandarma Komutanı Tuncay Akgün ve eşi, Akbük Jandarma Komutanı H. Hüseyin Uçar, DİTAB Başkanı Salih Bankoğlu, CHP Didim İlçe Başkanı Şavgu Aydın ve Yönetim Kurulu Üyeleri, CHP Akbük Belde Başkanı Hakkı Şahin,
MHP İlçe Başkanı Can Atas, MHP Akbük Belde Başkanı Ertuğrul Erdoğan, Didim Ticaret Odası Başkanı Ufuk Döver, Ziraat Odası Başkanı Bahattin Gökdemir, Belediye Meclis Üyeleri Şerife Bayrak ve Selma ünlü ve eşleri, Patio Beach Clup Genel Müdürü Ahmet Mahmutoğlu, ve Basın mensupları katıldı.
Açılış konuşmasını yapan Turizmci Patio Beach Clup İşletmecisi Tayyar Cengiz, Didim’deki cevherin ortaya çıkarılması gerektiğine dikkat çekerek; “15-22 Nisan Turizm Haftası etkinlikleri kapsamındaki ilk etkinlik olan açılış kokteyli ile ilgili olarak tesisimizi seçmiş olmanız bizi çok mutlu etti, onurlandırdı, teşekkür ederiz. Turizmin kültürler arası bir iletişim olduğu ve bu bilinç ile ülkemizin şanına yaraşır olumlu bir intibaa bırakmak zorunluluğu unutulmamalıdır, gerek ahlaki gerek ticari anlamda gerek ülkemiz gerek ilçemiz adına yanlış olabilecek her türlü yaklaşımdan uzak olunmalı ve toplum bu bilinç ile bilgilendirilmelidir. Daha fazla sözü uzatmamak adına konuşmamı kısa bir hikaye ile bağlamak istiyorum… Baloncu elinde onlarca beyaz balonun olduğu halde park içinde dolaşmaktadır, her nasıl oldu ise balonlardan biri ipten kurtulup gökyüzüne doğru yükselmeye başlamış ve bu durum herkesin dikkatini çekmiştir, hep birlikte keyifle balonun gökyüzünde süzülüşünü izlemeye başlamışlardır, baloncu daha fazla dikkat çekebilmek adına bir balon daha salar gökyüzüne ve aynı tepkiyi alır, uçan balon zenci bir çocuğunda dikkatini çekmiştir ve yavaşça baloncuya yaklaşarak sorar ‘siyah renkli bir balon bıraksanız o da beyaz balon kadar yükselebilir mi?’ Baloncu çocuğun ne öğrenmek istediğini anlar ve su cevabı verir; ‘Önemli olan balonun rengi değil, onu yükseklere taşıyacak içindeki cevherdir.’ Evet, hikâyede de belirtildiği üzere önemli olan içimizdeki cevheri ortaya çıkarmaktır. Didim’de bu cevher vardır, bu cevheri ortaya çıkarmak hiç de zor değildir. Didim’i varış odaklı marka kent haline getirmek adına bu cevheri ortaya çıkaracak beceriye sahip insanların hep birlikte gerekli yerlerde olması da çok önemlidir” dedi.
Akbük Belediye Başkanı Mehmet Erçin Sandalcı; “İlçemizin ve Beldemizin turizme verdiği önem ve destek burada bulunan yetkililerinde şevk ve gönülden destekleri ile daha da ilerleyecek, İlçemizin ve Beldemizin turizm alanında hak ettiği seviyeye kısa zamanda gelecektir. Bu konuda yatırımcılarımıza desteğimiz artarak devam edecektir” diyerek görüşlerini dile getirdiler..
Didim Belediye Başkanı Mümin Kamacı da konuşmasında; “Turizmde Didim ilçemiz yurt ve dünya genelinde hak ettiği yere gelecektir. Bu konudaki çalışmalarımız v girişimlerimiz her geçen gün artarak devam etmektedir. Yatırımcılarımıza her zaman gereken kolaylık sağlanmıştır ve sağlanacaktır” dedi.
Didim Kaymakamı Ersin Emiroğlu ise; “Görev yaptığım her bölgede ve ilçede adının yurt kalkınmasına katkısı ile anılmasından duyduğum onur, Didim’de de turizmde atlama ve büyük gelişme sağlamasından dolayı aynı onuru yaşamaktayım. İnanıyorum ki Didim her konuda büyük atılım ve yatırımlara imzasını atacaktır” dedi… Turizm Bölgesi Didim’in tarihi ve ören bölgeleri ile sahilleri Slâyt gösterirli ile tanıtım gösterileri eşliğinde ikramlar sunulan katılımcılar, yaklaşık 2 saat süren kokteylde Didim ve turizm hakkında geniş sohbet ettiler.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder