19 Mart 2013 Salı

İŞ GARANTİLİ KURSLAR BAŞLIYOR !!



Türkiye İş Kurumu Söke Hizmet Merkezi İlçemiz Didim’de UMEM projesi kapsamında açılacak olan Rezervasyon elemanı ve Aşçı yardımcısı kurslarına kayıtlarını 27 Şubat Çarşamba günü alacak.
Didim Belediyesi, Didim Kent Konseyi, Didim Turizm Altyapı Hizmet Birliği, Didim Turizm Derneği ve Didim Zeynep Mehmet Dönmez Anadolu Otelcilik ve Turizm Meslek Lisesi işbirliğiyle gerçekleştirilecek olan “Benim de Bir Mesleğim Olacak” projesi kapsamında Türkiye İş Kurumu Söke Hizmet Merkezi açacağı Rezervasyon elemanı ve Aşçı yardımcısı kursları için son başvurular 27 Şubat Çarşamba günü (bugün) sona eriyor.  Başvurularla ilgili
olarak Türkiye İş Kurumu Söke Hizmet Merkezi yaptığı duyuruda şunları kaydetti:
“Her hangi bir sosyal güvencesi (Sigortası, Emekli- Özürlü vb Maaşı olmayan), en az İlkokul mezunu 16 Yaş üzeri İş-kur’a kayıtlı Didim merkez’de oturanlar için; İş-Kur Söke hizmet merkezince, Didim Zeynep-Mehmet Dönmez Otelcilik ve Turizm Meslek Lisesi’nde UMEM (Uzmanlaşmış Mesleki Eğitim Projesi) Projesi kapsamında 24 kişiye yönelik Rezervasyon elemanı ve 46 kişiye Aşçı yardımcısı-çırağı mesleğinde istihdam garantili kurs açılacaktır…
Kurslar hafta içi, günde 6 saat olmak üzere, 04 Mart’ta başlayıp 30 Mayıs’ta sona erecektir. Her kursiyere eğitime katıldığı her gün için 20 TL cep harçlığı, kurs sonunda başarılı kursiyerlere sertifika verilecek ve kurstan sonra Didim’deki Turizm sektörü işyerlerinde 1 ay boyunca iş başı eğitimi – staj yaptırılacak. Bu süre zarfında ise  25 TL kursiyer cep harçlığı verilecek, hemen ardından Didim’deki turizme yönelik işyerlerinde 3 aydan az olmamak üzere işe girmeleri sağlanacaktır. İş-kur’da herhangi bir kaydı olmayanların, Mülakat- Seçme saatinden önce www.İskur.gov.tr İnternet adresi üzerinden veya Didim Belediyesi hizmet noktasında İş-kur’a üye olmaları ve kursa katılmak isteyenlerin 27 Şubat Çarşamba günü saat 13:00′te Didim Zeynep-Mehmet Dönmez Otelcilik ve Turizm Meslek Lisesin de yapılacak seçmelere katılmaları, yanlarında gelirken, öğrenim belgeleri ile nüfus-kimlik belgelerinin 1 fotokopisi ile gelmeleri ilanen duyurulur.”


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder