13 Mart 2013 Çarşamba

06 - 10 MART 2013 ALMANYA - BERLİN TURİZM FUARI


           06 – 10 Mart 2013 tarihlerinde Berlin'de yapılan ITB Turizm Fuarına DİTAB organizasyonuyla Didim 4. kez katıldı.
            2013 yılında ITB fuarında en iyi stand olarak seçilen 3079 m2'lik Türkiye standında Didim özel bir stnadda tanıtım gerçekleştirdi.
            Fuara Didim Kaymakamı Ersin Emiroğlu, eşi Zeynep Emiroğlu, Belediye Başkanı Mümin Kamacı, eşi Şerife Kamacı, Ditab Başkanı Salih Bankoğlu, eşi Zehra Bankoğlu, Belediye Meclis Üyeleri Şehriban Karakış, Ahmet Karaoğlu, Vedat Ege, Cemil Karakış, Gülden Ege, Saadet Karaoğlu, Ditab Turizm Danışmanı ve Ticaret Odası Meclis Üyesi Hikmet
Atilla, Raffinesse Acente sahibi Sevim Erdoğmuş Atilla, Ditab Meclis Üyesi Ersin Karakış, Aqua Park İşletmecisi Murat Kalaycı, Ticaret Odası Meclis Üyesi Veysel Ece, Gülizar Ece, Kültür Mirasını Koruma Derneği Başkanı Mustafa Şentürk, Holiday Resort Gn. Müdürü Derviş İşçi, Garden Of Sun Pazarlama Müdürü Gürsel Akbaş, Gazeteci Yaşar Çelebi, Didim Belediyesi Kültür Servisi Müdürü Başak Kamacı ve Burcu Kamacı katıldılar.
            Fuarın açılışı Kültür ve Turizm Bakanı Ömer Çelik, Başbakan Yardımcısı Bülent Arınç, Berlin Büyükelçisi H. Avni Karslıoğlu, Aydın Valisi Kerem Al ve diğer birçok İl Valisi ve yetkilerinin katılımıyla yapıldı. Açılışta görkemli bir kokteyl verilerek yiyecek ve içeceklerde Türk misafirperverliği sergilendi. Kültür ve Turizm Bakanı Ömer Çelik ve Aydın Valisi Kerem Al Didim standını ziyaret ederek başarılar dilediler.

            Uzun yılardır Türkiye ve Didim turizmine önemli hizmetlerde bulunan Ditab Turizm Danışmanı, Ticaret Odası Meclis Üyesi Hikmet Atilla ve Eşi Sevim Erdoğmuş Atilla, şirketleri Raffinesse Travel'in "En İyi Acente İşletmesi" ödülünü Türkiye standında yapılan bir törenle aldılar. İlçeyi ülkemiz ve dış ülkeler nezdinde bir kez daha gündeme getiren Hikmet Atilla ve Sevim Erdoğmuş Atilla'yı kutluyor ve başarılarının devamını diliyoruz.
            İlk üç günü genel olarak profesyoneller, son iki gününde ise halka açık olan fuarda Didim standında ziyaretçilere Almanca broşür, kitap ayracı, Didim amblemli kalem, Didim Belediyesinin bez çantası, tanıtım CD'si, Eskiköy projesi broşürü, Didim amblemli magnetler, Aydın Ticaret Borsasının gönderdiği promosyon incir paketleri, turizm tesislerinin broşür ve promosyon malzemeleri dağıtıldı.
            Renkli ve hareketli geçen ve Dünyanın en büyük turizm fuarı olan ITB'de Didim geniş bir kadro ile başarıyla temsil edildi. Tanıtım çalışmalarımız yanında Tur operatörleri, Acenteler, Turizm İşletmeleri ve yatırımcılarıyla da önemli görüşmeler yapıldı. Türk Alman İş Adamları Derneği (TDU) nun tertiplediği geleneksel Bahar Resepsiyonuna Didim Heyeti de katıldı. Bu yı 3. kez TDU'ya misafir olan Didim Heyetine Dernek Başkanı Remzi Kaplan ve iş adamları ilgi gösterdiler ve Didim'le ilgili bilgiler aldılar.
            Diğer taraftan ilçemiz turizmcilerinden Peninsula Tours sahibi Tevfik Bağcı, Palm Wings Gn. Müdürü ve Ditab Meclis Üyesi Ercüment Alkaner ve Venosa Genel Müdürü Murat Üner şirketlerine ait özel standı hem kendi işletmelerini tanıttılar hem de Didim'in tanıtımına katkı verdiler.
            Ülkemize gelen yabancı turistlerin ilk sırasında Almanların olması 47. si düzenlenen ITB turizm fuarının önemini bir kez daha artırmakta olup, katılımdaki sürekliliğimiz ve yapılan çalışmalar neticesinde ilçemize gelen Alman turistlerde önemli bir artış olacağı kanaatindeyiz.
            Önümüzdeki süreçte 15 – 18 Mart Romanya - Bükreş, 16 – 19 Mart Rusya - Moskova fuarlarına da Didim olarak katılım yapılarak tanıtım çalışmalarımıza devam edilecektir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder