21 Şubat 2013 Perşembe

DİDİM İLE KOS ADASI ARASINDA TURİZM İŞBİRLİĞİ ÇALIŞMALARI


Didim Ticaret Odası ile Didim Turizm Altyapı Hizmet Birliği (DİTAB) işbirliğinde organize edilen Didim Kos Turizm ticari toplantısı Yunanistan'ın Kos Ticaret Odası binasında 18.02.2013 tarihinde gerçekleşti. Didim'den toplantıya Didim Ticaret Odası Meclis Üyesi ve DİTAB turizm danışmanı Hikmet Atilla ve Ticaret Odası Meclis Üyesi Veysel Ece, Kos Ticaret Odasını temsilen ise Kos Ticaret Odası Başkanı Stergios Giallizis ve Kos Ticaret Odası Meclis Üyesi Turizm Grubu Başkanı Dimitrios Sarantis katıldılar. Dostane bir atmosferde geçen toplantıya Türkiye dostu Niyaze Payzanoğlu çevirmenlik yaptılar. Didim ve çevresinin tarihi zenginliklerin de söz konusu olduğu

Toplantıda Didim ile Kos arasında turizm de iş birliği olanakları konuşuldu ve bu konu da iki tarafında hem Kos'un hem Didim'in tanıtım için ortaklaşa çalışmaların başlatmaları gerektiği konusu da görüşüldü. Olabilecek ticari ilişkilerin daha geniş bir toplantıda ele alınması ve somut konular hakkında konuşulması için Nisan ayı içerisinde tekrar bir toplantı yapılacaktır. Konuşulanların teoriden ziyade gerçeğe dönüşmesi gerektiği ve çalışmaların bu düşünce doğrultusunda yapılması gerektiği vurgulanarak belirtildi.

Hele 2013 senesinde Didim’in Didim'den Yunanistan'ın değişik yerlerine göç edenlerin toplantı yeri olması açısındanda yapılan bu görüşme önemliydi.

Kos’un 140 bin yatak kapasitesi mevcut ve yılda bir milyonun üzerinden kişi Kos havaalanına inmekte.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder