21 Ocak 2013 Pazartesi

OTELLER MİSAFİRLERİNİ KENDİLERİNE NASIL HAYRAN BIRAKIR? İŞTE 25 MASRAFSIZ TAKTİK


Hotel NewsNow yazarı Patrick Mayock otellere misafirlerini kendilerine hayran bırakacak 25 masrafsız taktiği yazdı. İşte “Başarı ayrıntılarda gizlidir” mottosunun otelcilik sektörü için karşılığı 25 ipucu.

SÜREKLİ İŞ SEYAHATİNE ÇIKAN MİSAFİRLER İÇİN İPUÇLARI:
-       Yastık seçimi bu tip misafirler için son derece önemlidir. Tüy kadar yumuşak yastıklardan tahta kadar sert olanlarına kadar pek çok çeşidi elinizde bulundurun. Eğer müşteriniz yastık seçimini bir daha ki  konaklamasında da hatırlarsanız tam bir başarı elde etmişsiniz demektir.

-         Misafirlerinize odasında izleyebileceği bir film hediye edin.
-       Misafiriniz otele giriş yapıp odasına ulaştıktan sonra telefonla her şeyin
istediği gibi olup olmadığını sorun.
-         Odalarınızda vaat ettiğiniz her ürünün eksiksiz bulunduğundan emin olun.
-         Çamaşır ve ütü hizmetleriniz hakkında mutlaka misafirlerinizi bilgilendirin.
-         Sabahın erken saatlerinde de kahvaltı servisi sağlayın.
-         Önceden sipariş edilmesi kaydıyla her türlü diyete uygun yemeği sunun.
-       Sürekli iş seyahatine çıkan kişiler için kasalar çok önemlidir. Misafirlerinize kasa hizmetinizle ilgili bilgi verin.

TATİL AMAÇLI SEYAHAT EDEN MİSAFİRLER İÇİN İPUÇLARI:
-         Ödünç alınabilecek güncel bir dergi seçkisi bulundurun.
-         Misafirinize çevrenizdeki başarılı yerel restoranlar; barlar, eğlence mekânları ve etkinliklerden oluşan bir liste verin.
-         Bölgenizin yerel halkının yapmaya bayıldığı, “olmazsa olmaz” 10 şeyi listeleyip misafirinize verin.
-         Otelinizde hipoalerjenik yatak ürünleri mutlaka olsun ve bu konuda misafirinizi bilgilendirin.
-         Şarap tadımları, küçük kokteyller gibi etkinliklere ev sahipliği yapın.
-         Odalarınızda tartı ve büyüteç mutlaka olsun.

MİSAFİRLERİNİZİ GÜVENDE TUTMAK İÇİN İPUÇLARI:
-         Yalnız seyahat eden kadın misafirleriniz için ücretsiz vale park hizmeti sunun.
-         Otelinize gecenin geç saatlerinde varan misafirleriniz için otoparktan otele kadar eşlik servisiniz olsun ve bu konuda misafirlerinize bilgi verin.
-         Odalarınızdaki banyolarda loş ışık yayan birer gece lambası bulundurun.
-     Bölgenizdeki acil durumlarda yardım alınabilecek hastane ve karakol gibi noktalar hakkında misafirlerinize bilgi verin.

MİSAFİRLERİNİZİ BİR ARAYA GETİRİP SOSYAL BİR AĞ YARATMAK İÇİN ÖNERİLER:
-         Misafirlerinizi uluslar arası telefon aramalarını nasıl yapacakları ve fiyatlandırmanız hakkında uyarın.
-        Skype, Google ve Facebook gibi sitelere girebilmeleri için kısa süreli ücretsiz  Wİ–Fİ hizmeti sunun. (İnternete bu yolla nasıl bağlanacakları hakkında da mutlaka bilgi verin)
-         Ülkenizde bahşiş sisteminin nasıl yürüdüğünü misafirinize kibar bir dille anlatın.
-        Taksi duraklarının, bölgedeki eczanelerin, bakkalların, restoranların ve ilgili ülkenin en yakın elçiliğinin telefon numaralarını misafirlerinizle paylaşın.
-         Elektrikli aletler için her türlü adaptörünüz olsun.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder